Karjera
SSVA šiuo metu ieško:
Vyriausiojo specialisto (Atestavimo padalinys)
Jums patikėsime:
- Organizuoti statybos dalyvių atestavimo procesą - priimti ir tikrinti statybos dalyvių atestavimo dokumentus;
- Nagrinėti statybos dalyvių pateiktų dokumentų atitiktį teisės aktų reglamentavimams;
- Rengti atsakymus į paklausimus;
- Teikti informaciją interesantams (tiek raštu, tiek žodžiu).
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite ne žemesnį kaip aukštąjį inžinierinį (statybos inžinerijos arba aplinkos inžinerijos) ar teisinį išsilavinimą;
- Turite bent 1 m. darbo patirties;
- Mokate anglų kalbą (bent B1 lygiu);
- Esate motyvuotas (-a), išmanote statybos procesus ir su jais susijusią teisės aktų bazę;
- Mokate planuoti laiką ir efektyviai naudoti turimus išteklius
Privalumai:
- Darbas su didelės apimties projektais;
- Galimybė vykti į komandiruotes.
Mes siūlome:
- Įdomų ir dinamišką darbą;
- Draugišką aplinką, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- Profesionalų ir draugišką kolektyvą;
- Galimybę susipažinti su užsienio praktikomis
- Konkurencingą atlyginimą (2400-3000 €/mėn. neatskaičius mokesčių). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Jūsų pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų;
- Galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
Aplikuoti galite per CV banko platformą arba el. paštu . Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.
Nepriklausomų valdybos narių
1. Kandidatams keliami bendrieji reikalavimai:
1.1. turėti aukštąjį koleginį arba universitetinį išsilavinimą;
1.2. būti nepriekaištingos reputacijos;
1.3. su viešąja įstaiga neturėti ryšių, dėl kurių einant valdybos nario pareigas galėtų kilti interesų konfliktas.1.4. kandidatas į valdybos narius ar valdybos narys nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu jis:
1.4.1. įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl nusikaltimo valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams ar dėl korupcinio pobūdžio nusikaltimo, kaip jis apibrėžiamas Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme, padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą arba nepasibaigusį laidavimo terminą;
1.4.2. įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl nusikaltimo, kuriuo padaryta turtinė žala valstybei, ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą arba nepasibaigusį laidavimo terminą;
1.4.3. įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl baudžiamojo nusižengimo valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams ar korupcinio pobūdžio baudžiamojo nusižengimo, kaip jis apibrėžiamas Korupcijos prevencijos įstatyme, padarymo ir nuo apkaltinamojo nuosprendžio įsiteisėjimo dienos nepraėjo 3 metai arba yra nepasibaigęs laidavimo terminas.
2. Kandidatams keliami bendrieji nepriklausomumo reikalavimai
2.1. Kandidatas į nepriklausomus valdybos narius arba nepriklausomas valdybos narys negali būti viešosios įstaigos ir su ja susijusio juridinio asmens vadovas, darbuotojas, kolegialaus organo, išskyrus valdybą, narys ar pastaruosius vienus metus ėjęs tokias pareigas asmuo;
2.2. viešosios įstaigos dalininkas arba viešosios įstaigos savininko ar dalininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas arba pastaruosius vienus metus tokias pareigas ėjęs asmuo;
2.3. audito įmonės, kuri atliko ar atlieka viešosios įstaigos, susijusio juridinio asmens auditą, partneris, dalyvis, vadovas, kolegialaus organo narys arba darbuotojas pastaruosius 2 metus.
3. Kandidatams keliami specialieji reikalavimai
3.1. Kandidatas, pretenduojantis į statybos procesų efektyvumo didinimo srities kompetenciją, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1.1 turėti 3 metų patirtį statybos inžinerijos, teritorijų planavimo, architektūros ar urbanistikos srityse;
3.1.2. turėti vadovaujamo darbo patirties;
3.1.3. turėti galimybę skirti pakankamai laiko įsigilinti į įstaigos veiklos specifiką;
3.1.4. turėti lyderystės, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis gebėjimų;
3.1.5. papildomai vertinami privalumai:
3.1.5.1. gebėjimai sistemiškai analizuoti ir vertinti situaciją, rengti analitinę medžiagą ir priimti optimalius sprendimus;
3.1.5.2. Europos Sąjungos ir Lietuvos statybų sektoriaus (be kita ko, statybos procesų) išmanymas ir gebėjimas įžvelgti sektoriaus problemas ir ateities tendencijas;
3.1.5.3. procesų optimizavimo patirtis;
3.1.5.4. patirtis kuriant ir diegiant tvarius ir inovatyvius technologinius sprendimus;
3.1.5.5. duomenų valdymo, analizės ir kontrolės metodų taikymo patirtis statybų srityje;
3.1.5.6. darbo patirtis juridinių asmenų kolegialiuose priežiūros ir (ar) valdymo organuose;
3.1.5.7. organizacijų vystymo ir (ar) organizacijos plėtojimo įgyvendinimo patirtis.
3.2. Kandidatas, pretenduojantis į IT sistemų vystymo ir erdvinių duomenų srities kompetenciją, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.2.1. turėti ne mažesnę kaip 3 metų patirtį informacinių technologijų (sistemų architekto) srityje arba turėti 3 metų patirtį geodezijos, kartografijos, erdvinių duomenų rinkinių tvarkymo (ar erdvinės informacijos infrastruktūros plėtojimo) srityse ir būti dalyvavusiam elektroninių paslaugų kūrimo projekte, kuriame naudojami valstybiniai erdviniai duomenys arba turėti ne mažesnę kaip 3 metų patirtį procesų skaitmeninimo srityje;
3.2.2. turėti vadovaujamo darbo patirties;
3.2.3. turėti galimybę skirti pakankamai laiko įsigilinti į įstaigos veiklos specifiką;
3.2.4. turėti lyderystės, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis
gebėjimų;
3.2.5. papildomai vertinami privalumai:
3.2.5.1. gebėjimai sistemiškai analizuoti ir vertinti situaciją, rengti analitinę medžiagą ir priimti optimalius sprendimus;
3.2.5.2. Europos Sąjungos ir Lietuvos erdvinių duomenų sektoriaus išmanymas ir gebėjimas įžvelgti sektoriaus problemas ir ateities tendencijas;
3.2.5.3. patirtis vadovaujant projektams erdvinių duomenų, geoinformacinių sistemų valdymo, kūrimo ir vystymo srityje;
3.2.5.4. procesų skaitmeninimo (skaitmeninimo įrankių diegimo) patirtis;
3.2.5.5. patirtis kuriant ir diegiant tvarius ir inovatyvius technologinius sprendimus;
3.2.5.6. informacinių technologijų žinios ir patirtis;
3.2.5.7. didelės apimties informacijos apdorojimo gebėjimai;
3.2.5.8. darbo patirtis juridinio asmens kolegialiuose priežiūros ir (ar) valdymo organuose;
3.2.5.9. organizacijų vystymo ir (ar) organizacijos plėtojimo įgyvendinimo patirtis.
3.3. Kandidatas, pretenduojantis į strateginio planavimo ir finansų valdymo srities kompetenciją, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.3.1. turėti 3 metų darbo patirtį strateginio planavimo ir (arba) finansų valdymo srityje (finansinių srautų valdymas, biudžeto kontrolė, investicinių projektų vertinimas bei finansavimas, konsultavimas, finansinių paslaugų, audito, finansinių ataskaitų rengimo ar pan. veikloje) juridiniame asmenyje, turinčiame ne mažiau kaip 50 darbuotojų;
3.3.2. turėti vadovaujamo darbo patirties;
3.3.3. turėti galimybę skirti pakankamai laiko įsigilinti į įstaigos veiklos specifiką;
3.3.4. turėti lyderystės, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis gebėjimų;
3.3.5. papildomai vertinami privalumai:
3.3.5.1. gebėjimai sistemiškai analizuoti ir vertinti situaciją, rengti analitinę medžiagą ir priimti optimalius sprendimus;
3.3.5.2. strateginio planavimo ir sėkmingo strateginių tikslų įgyvendinimo patirtis;
3.3.5.3. juridinių asmenų veiklos valdymo, kontrolės ir priežiūros žinios bei patirtis;
3.3.5.4. vidaus kontrolės ar rizikų valdymo patirtis;
3.3.5.5. projektinio valdymo patirtis ir žinios;
3.3.5.6. pokyčių valdymo ir inovacijų diegimo patirtis juridinio asmens valdyme patirtis;
3.3.5.7. darbo patirtis juridinio asmens kolegialiuose priežiūros ir (ar) valdymo organuose;
3.3.5.8. organizacijų vystymo ir (ar) organizacijos plėtojimo įgyvendinimo patirtis.
4. Dokumentai, kuriuos privalo pateikti kandidatai:
4.1. Kandidato paraišką dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaraciją (2 priedas);
4.2. gyvenimo aprašymą, kuriame turi būti nurodytas išsilavinimas, darbo patirtis, turimų kompetencijų sąrašas, ir motyvacinį laišką;
4.3. išsilavinimą patvirtinančius dokumentus;
4.4. kitus dokumentus, patvirtinančius atitiktį kandidatams keliamiems reikalavimams (pavyzdžiui, darbo sutartys, pareigybių aprašymai, institucijų išduotos pažymos, įsakymai dėl priėmimo į darbą ir atleidimo iš darbo, projektų įgyvendinimo ataskaitos ir pan.);
4.5. užpildytą Atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams deklaracijos formą (3 priedas).
5. Dokumentų pateikimo būdai:
5.1. siunčiant skelbime nurodytu elektroninio pašto adresu naudojant skelbime nurodytas elektroninių ryšių priemones pateikiamos visų Aprašo 18 punkte nurodytų dokumentų skaitmeninės kopijos
5.2. siunčiant paštu pateikiami Aprašo 18.1 18.2, 18.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų originalai ir Aprašo 18.3, 18.4 papunkčiuose nurodytų dokumentų kopijos; siunčiant dokumentus paštu, jų pateikimo data laikoma pašto spaude nurodyta išsiuntimo data adresu:
VšĮ „Statybos sektoriaus vystymo agentūrai“,
Linkmenų g. 28-1, LT-08217 Vilnius
Su nuoroda „Valdybos nario atrankai“
5.3. atvykus į viešosios įstaigos Statybos sektoriaus vystymo agentūros buveinę adresu Linkmenų g. 28-1, LT-08217 Vilnius pateikiami Aprašo 18.1, 18.2, 18.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų originalai ir Aprašo 18.3, 18.4 papunkčiuose nurodytų dokumentų originalai arba kopijos; kai pateikiami Aprašo 18.3, 18.4 papunkčiuose nurodytų dokumentų originalai, jų kopijas pasidaro ir pasilieka dokumentus priimanti viešosios įstaigos darbuotoja l.e. Administravimo ir finansų padalinio vadovės pareigas Laura Basijokaitė-Vitanienė, o originalai grąžinami asmeniui;
5.4. Kandidato dokumentai gali būti pateikti per atstovą. Atstovavimo teisė turi būti įrodoma laikantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.137 straipsnio 1 dalyje nustatytų reikalavimų.
5.5. Kandidatas per visą Aprašo 14.5 papunktyje nurodytą terminą, taip pat jeigu terminas yra pratęstas, per visus Aprašo 14.6.1 ar 14.6.2 papunkčiuose nurodytus terminus turi teisę savo iniciatyva patikslinti pateiktus dokumentus arba pateikti papildomus dokumentus.
6. Dokumentų pateikimo terminas:
Kandidatų dokumentai priimami per 15 darbo dienų po atrankos paskelbimo Aprašo 13 punkte nurodytuose informacijos šaltiniuose – iki 2024 m. lapkričio 22 d. imtinai.
7. Informacija dėl galimo dokumentų priėmimo termino pratęsimo
7.1. Aprašo 14.5 papunktyje nurodytas dokumentų priėmimo terminas viešosios įstaigos vadovo sprendimu gali būti pratęstas:
7.1.1. Kilus pagrįstų abejonių dėl kandidato ar kandidatų atitikties nustatytiems reikalavimams ir dėl to prireikus patikslinti ar papildyti kandidato ar kandidatų pateiktą informaciją ar dokumentus – 5 darbo dienas.
7.1.2. Kai per dokumentų priėmimo terminą nė vienas kandidatas nepateikia prašymo leisti dalyvauti atrankoje arba nei vienas prašymą leisti dalyvauti atrankoje pateikęs kandidatas neatitinka nustatytų reikalavimų – 10 darbo dienų.
8. Nuorodos į viešosios įstaigos interneto svetainėje skelbiamą informaciją apie viešosios įstaigos veiklą:
- https://www.ssva.lt/cms/istatai
- https://www.ssva.lt/cms/images/ssvadocs/SSVA_2024_m_veiklos_planas.pdf
- https://www.ssva.lt/cms/biudzeto-vykdymo-ataskaitu-rinkiniai
9. Asmens, konsultuojančio atrankos dokumentų priėmimo ir atrankos atlikimo klausimais (viešosios įstaigos darbuotojo), vardas, pavardė, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas.
L.e. Administravimo ir finansų padalinio vadovės pareigas Laura Basijokaitė-Vitanienė
Tel.: +370 667 76742
10. Nuoroda į Teisės aktų registre paskelbtą Aprašą.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/a08ecb00351611efbdaea558de59136c
11. Informacija apie valdybos nario veiklos pradžią ir pabaigą, valdybos narių skaičių, atlygį už valdybos nario veiklą.
Valdybos kadencija – 5 metai. Valdybos nario veiklos pradžia – nuo Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakyme dėl valdybos skyrimo įsigaliojimo arba jame nurodytos datos. Valdybos nario veiklos pabaiga – praėjus 5 metams po valdybos nario paskyrimo. Valdybos narių skaičius – 5 (iš jų – 3 nepriklausomi valdybos nariai).
Viešosios įstaigos Statybos sektoriaus vystymo agentūros valdybos nario mėnesinio atlygio dydis:
- valdybos pirmininkui – 1421,18 Eur.
- valdybos nariams – 1065,88 Eur.
12. Nuoroda į valdybos nario veiklos sutarties projektą: